je „Lepšia dostupnosť“, motiváciou slogan "Cestujme zodpovedne". Téma bola vybraná tak, aby reflektovala túžbu jednotlivcov v celej Európe znovu sa spojiť po niekoľkých mesiacoch izolácie a obmedzení. Ľudia sa môžu spojiť, keď sa stretnú na námestí vo svojom mestskom prostredí a zostať v spojení prostredníctvom verejnej dopravy. Lepšie prepojená doprava znamená lepšie prepojenie miest a ľudí, na čo sa zameriava Európska zelená dohoda (Green Deal). Stratégia udržateľnej a inteligentnej mobility tiež požaduje lepšie prepojenie medzi osobami s rozhodovacou právomocou, poskytovateľmi služieb, urbanistami a občanmi.
Cieľom témy je zdôrazniť a podporiť synergie medzi ľuďmi a miestami, ktoré ponúkajú svoju odbornosť, kreativitu a odhodlanie zvyšovať povedomie o udržateľnej mobilite a podporovať zmenu správania v prospech aktívnej mobility, okrem oslovovania a vytvárania spojení medzi existujúcimi či novými skupinami/partnermi.
Štyri piliere podporujúce lepšiu dostupnosť v kontexte témy aktuálneho ročníka sú 4 P:
- People - ľudia, tzn. lepšie spojenie ľudí
- Places - miesta, tzn. lepšia dostupnosť ľudí do okolia
- Packages - balíčky, tzn. lepšie prepojenie používateľov a poskytovateľov verejnej dopravy
- Planning § policy - plánovanie a politika, tzn. lepšie prepojenie tvorcov politík.